Steve Jobs i jego poglądy w sprawie pozycjonowanie

Niezbyt drogie pozycjonowanie - prosty sposób żeby Twoja witryna www wzleciała nad konkurencję

Kiedy Internet wchodził pod strzechy pozycjonowanie nie było jeszcze aż tak fundamentalne. W przypadku gdy byliśmy pochłonięci jakimś zagadnieniem to musieliśmy znać adres określonej strony internetowej lub korzystaliśmy z katalogów
sieciowych które zbierały witryny internetowe do odpowiednych działów. Wraz z rozwojem globalnej sieci coraz znaczniejszą wzięcie zdobywały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mogliśmy odszukać zajmujące nas treści. W tej chwili najbardziej popualrną wraz z nich jest ewidentnie Yahoo choć egzystują również jego alternatywy np. Bing lub Yahoo. Jednakże zapewne nikt nie posiada obiekcji że to produkt marki z rezydencją w Mountain View jest hegemonem na tymże polu. Możemy się na to obrażać ale to jak i również tak nie przekształci istniejącego stanu sprawy. Twierdzi się nawet, iż jeśli jakiegoś elementu nie ma w Google to nie egzystuje jak i również jest to po frakcji prawda. Możemy się zżynać na taki stan rzeczy ale nie posiadamy przecież nawet środków aby to zmienić. Stan rzeczy potrzebuje tylko naszej akceptacji. Chodząc nadal tym tropem warto nadmienić jak potężne istota odgrywają wyszukiwania Google w aktualnym marketingu tzw. e -commerce i rzecz pozycjonowania. Dawniej starczyła banalna witryna internetowa www aby zaistnieć w internecie. W dniu dzisiejszym jest to piorytet wyjąwszy której mnóstwo biznesów nie zaakceptować ma szans na koszty utrzymania się na rynku. Nabywca poszszukający określonego produktu bądź też oferty wyszukuje zazwyczaj w sieci internetowej, frapuje się jak i również później dokonuje decyzji o nabyciu. Jeśli prowadzisz własne przedsiębiorstwo to bez dwóch zdań jesteś zobligowany zainwestować po pozycjonowanie.

W tym miejscu trzeba samemu ogłosić wiele wyrażeń o pozycjonowaniu.
W ogóle warto powiedzieć, że jest to rząd różnorodnych działań które mają na celu zlokalizowanie naszej witrynki na jak najwyższej pozycji w efektach wyszukań Google. Analizy statystyczne przejrzyście wskazują, że liczy się tu praktycznie tylko pierwsza strona z rezultatami. Jeżeli nasza witryna internetowa www odnajdzie się na dalszych to nie posiadamy większych szans na zaistnienie w internecie a naszym samym świadomości potencjalnych odbiorców. Jeżeli jednak już odnajdziesz się na pierwszej stronie (a w zasadzie Twa strona www) to największą kilkalność mają strony będące w czołówce wyszukań. Około od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tych witryn które zostały opłacona i jako reklamy zawsze są na czele).

Pozycjonowanie tworzy się przede wszystkim z działań o charakterze SEO. Rozumiemy w tym miejscu przy pierwszej kolejności takie rzeczy jak odpowiednio wyselekcjonowane słowa kluczowe pod pozycjonowanie (słowa poprzez które potencjalny Internauta stanie się wyszukiwał i do nas trafi). Np. jeżeli kierujemy warsztat fotograficzny to zostały by to tego typu słowa jak: foto, fotografie, fotografie, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanio foto tanie zdjęcia i tym podobne. Dodatkowo powinno się wspomnieć o lokalizacji naszego miejsca tj. nazwa miasta względnie miejscowości w jakim znajduje się nasz punkt, w takowym przypadku fraza przyjęła by postać np. foto warszawa. Bez wątpienia zakładów zajmujących się fotografią jest pełno natomiast co za tym zmierza tego rodzaju fraza wydaje się znacznie konkurencyjna co sprawia że nasze działania powinny zostać jeszcze wzmocnione przez szereg innych czynności. Jeśli dopiero budujemy naszą stronę to zwróćmy uwagę które to słowa umieszczamy na naszej stronie. Robot googla innymi słowy program przeszukujący odmęty sieci jest tak skonstruowany, iż widzi jedynie tekst przy postaci danego kodu np. html. Tym samym na polskiej witrynie winny się odnaleźć takie słowa jak napomknięte już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest aby były one umieszczone w każdej sytuacji na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Do tego zasadnicze jest linkowanie wewnętrzne to znaczy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy dotrzeć na treści o podobnej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony natomiast tym samym szybciej pozostanie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w wynikach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie artysta grafik, obrazków i zdjęć które umieszczamy na naszej stronie internetowej. Od razu to sama nazwa pliku np. grafiki mają możliwość mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Nie licząc tego zdjęcia umożliwiają rozwijanie znaczników „alt” czyli charakterystyk do fotografii i w tym miejscu również możemy umieścić wyrażenia kluczowe na jakich przede wszystkim nam zależy. Nie możemy oczywiście przesadzić z ich ilością ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą odmianę pozycjonowania. Przy okazji powinno się dodać o takiej kwestii jak wielkość umieszczanych grafik. Kompresja bardzo często wydaje się być tutaj wskazana. Pomimo twierdzenia, że szybkość przesyłania danych empirycznych zwiększa się to jednak ogromne grafiki wyświetlają się przez dłuższy czas a co za tym idzie wpływają na odbiór strony przez Internautę. Strona która wczytuje się można jest rzadziej odwiedzana za pośrednictwem użytkowników a jeśli obecnie na nią wstępują to zirytowani długością ładowania szybko z niej uciekają. Ów aspekt też wpływa w pozycjonowanie. Nie możemy o tym zapominać. Dodatkowo powinno się zadbać w tym rejonie o responsywność strony czyli przystosowanie jej do różnych urządzeń na których będzie wyświetlana np. komputer pc, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym czasie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych www jak i również to bez znajomości systemu kodowania html. Responsywność stron jest w nich standardowym programem. W stosunku do tego ułatwia to w zdecydowanej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content reklama

Jest to również wielce istotny czynnik jaki odziałuje na pozycję naszej strony w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za wsparciem zawartości naszej strony. Więcej obrazują to przykłady. http://www.filedropper.com/9dowodwnatoejesteekspertemwtemaciepozycjonowanieyzvlo Np. prowadzimy zakład mechaniki pojazdów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji o naszej firmie i palecie mogą być takie towary jak np. „Jak wyselekcjonować najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na co zwracać uwagę” - z jednej stron to pożyteczna wiedza, która jest pożyteczna dla naszego potencjalnego kontrahenta albo „Kiedy należy zmienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a z drugiej strony zwiększamy prawdopodobieństwo że dana osoba to właśnie w danym zakładzie zdecyduje się w wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu pozostaje w zależności oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie w każdym miejscu można go zastosować. Jednak specjaliści z branży pokazują że można to zrobić wszędzie nawet jeśli wyprzedajemy np. muszle klozetowe. Wszystko zależy od działu pomysłowego. W tym miejscu możemy gładko przejść do następnego zagadnienia ściśle powiązanego wraz z wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Do niedawna pozycjonowanie a obecność w social mediach nie była aż tak ważnym. W dzień dzisiejszy jest to nieodzowne. Tego rodzaju platformy jak Nasza klasa, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej popularnych również mają spore znaczenie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów lampy stanowić znakomity sposób w dotarcie do potencjalnego kontrahenta i zbudowanie rozpoznawalności swej marki. Ważnym jest by treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda jednostka zajmująca się profesjonalnie social mediami powie, że wydaje się być to klucz to odniesienia sukcesu.

Oprócz tego na pozycjonowanie wpływ mają takie operowania jak spersonalizowana reklama yahoo adwords. Nie wydaje się być to tanio narzędzie ale wysoce sprawne na zdobycie klienta przy założeniu, że jest użyta w umiejętny sposób. W jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię www i chcemy zwiększyć handel. Aby pozycjonowanie było efektywne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe na wpisaniu których dana jednostka będzie „bombardowana” reklamami spośród naszą księgarnią lub w tej chwili konkretnym tytułem którego po danym czasie szuka. Yahoo wie o nas coraz to więcej a tym samym reklama przez nich oferowana wydaje się być bardzo skuteczna i przy wielu wypadkach przynosząca zysk.

Pozycjonowanie i link bulding. Tworzenia sieci linków nie możemy w podobny sposób w tym względzie opuścić. W prostych słowach rozchodzi o to, że stanowisko naszej strony i jej „siła” zależy od liczby linków jakie do niej prowadzą i jakości tych linków czyli pozycji witryn www na których się mieszczą. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku owego artykułu. Tutaj jednak dopełniają inną funkcję niż miało to jeszcze miejsce jakiekolwiek kilka lat temu.
W jakim sposób możemy konstruować pozycję naszej strony jak i również od czego zacząć jeśli interesuje nas pozycjonowanie. Odpowiednim rozwiązaniem w tym obrębie jest skorzystanie z obsługi specjalistów, którzy pomogą nam zbudować pozycję naszej strony. Warto w niniejszym względzie zwracać uwagę na kilka ważnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie plany już zostały przez nią zrealizowane, jakie efekty przynoszą ich działania (czy będą natychmiastowe ale krótkotrwałe bądź trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje pomoce i czy sami są rozpoznawalni w sieci.